Så er vi live!

Nu har jeg arbejdet med sitet i en god uge og vi er nu klar til at release den første version.

Vi tillader at kalde den en forsigtig beta, da der stadig mangler data på sitet, men det vigtigste har været at vi kan dele information og kommunikere internt, så nu åbner vi op for alle beboere.

Det betyder at der løbende bliver opdateret med mere info, dokumenter og deslige.

Det har kostet mange timer at få det færdigt så vi håber at i vil tage imod sitet med et positivt sind og konstruktiv kritik – og endnu mere vigtigt

Hvis i ikke bruger sitet så vil det langsomt sygne hen, så brug det…

Hvad kan jeg?

Der er en del muligheder for dig herinde, og jeg opfordrer dig til at prøve dem alle 🙂

Her er en lille liste over de vigtigste ting:

Kalender

Du kan se en kalender over de aftaler som bestyrelsen som også er interessante for dig. Du kan abbonere på kalenderen således at din egen kalender altid er opdateret. Alt hvad du skal gøre at at trykke på knappen ‘Subscribe’. Se mere her: Kalender

Bestyrelsen blog

Herfra kommer de løbende info om havd der sker i og omkring foreningen. Kald det bestyrelsens stemem udaftil. I har mulighed for at kommentere på de ting der bliver lagt op. Det er vigtigt at følge med her da mange vigtige information bliver slået. Du kan nemt tilmelde dig vores nyhedsbrev som sørger for at du modtager en mail hver gang der kommer et nyt indlæg.

Se mere her. Nyt fra bestyrelsen

Dokumenter

Referater fra bestyrelsesmøder og generalforsamlinger er tilgængelige i pdf. format. Her er også husorden og vedtægter placeret. Arkivet bliver løbende opdateret.

Forslag til bestyrelsen

Vi har gjort det super nemt at komme med forslag til bestyrelsen. Brug foreningens mailadresse ejerforeningen.vinkelager@gmail.com , eller aflever dit forlag i den brune postkasse i kældernedgangen ud for nummer 23. De kontrolleres 1 gang om ugen

Venligst

Bestyrelsen